Eindelijk een doeltreffend product !!
Sinds 2004 kamp ik met hevige opstoten van herpes. Zowel genitaal als op en in mijn mond als op mijn vingers. Mijn vingers vertonen dan vurige rode plekken die echt wel pijnlijk zijn.
Enkele maanden geleden kreeg ik dan ook nog eens de diagnose dat ik chronische klierkoorts heb. Via via belandde ik uiteindelijk bij een professor die zich bezighoudt met het maken van immuniteitsversterkende middelen. Omdat die klierkoorts gedurende al die jaren mijn immuniteit heeft aangetast raadde hij mij dit product heel sterk aan. Ook alle andere symptomen die oorzaak zijn van een verzwakte weerstand zouden hier baat bij hebben. Zo begon hij zelf over herpes te spreken. Ik zou die opstoten blijven hebben als mijn immuniteit zo zwak bleef.
Ik ben dus onmiddellijk begonnen met dat prodcut (Phyt) en mijn opstoten zijn ondertussen veel minder. (normaal minstens 1 keer per maand). Maar nu blijven de opstoten langer uit. En ik denk zelfs éénmaal dat mijn immuniteit weer redelijk op peil staat dat ik die opstoten onder controle kan houden.
Ik heb nog een eindje te gaan maar toch wilde ik jullie dit even meegeven omdat ik er zelf zo'n baat bij heb.
Het product is eigenlijk best goedkoop en is te verkrijgen via de site:
http://www.phyt.beHoop dat jullie iets hebben aan deze tip !
Groetjes
Jolana