Het is nu do 09-09-2010 06:44

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Lieve allemaal 
Auteur Bericht
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Bericht Lieve allemaal
Ik heb sinds 9 januari 2010 herpes symptomen.
Leuk, omdat ik uit een vaste relatie kom.
Ik ben mijn partner nooit ontrouw geweest en dus geeft dat mij een behoorlijk bedot gevoel...
Ik heb 12 januari een 5 daagse kuur Valiciclovir gehad en netjes afgemaakt.
Omdat ik er minder last van had lette ik er eigenlijk niet meer op en dacht ik dat het was weg getrokken.
Rond de 25e moest ik weer zonodig menstrueren... en dus kwamen de klachten terug.
Dat was dus misschien een week na de kuur.
Ik vertik t om naar de dokter te gaan omdat ik weet dat medicatie t virus alleen maar onderdrukt.
Ik ben van mening dat t lichaam t virus toch enigszins zelf onder de knie moet zien te krijgen.
Nou ben ik laatst ook goed verkouden en ziek zwak en misselijk geweest dus denk ik dat t er allemaal mee te maken heeft.
Terug gerekend, is het nu ook pas 3.5 week geleden sinds de eerste aanval en denk ik dus dat dit nog steeds de eerste is alleen vanwege menstruatie toch nog even is aangewakkerd.
Ik dacht dat t weer weg trok maar zag vanavond weer nieuwe blaasjes in de schaamstreek.
Waardoor ik m nou zo langzaam toch begin te knijpen.
Ik maak momenteel wel een behoorlijk stressige fase mee en denk dus dat t allemaal daardoor komt maar toch.
Ik kan s nachts niet slapen met name door de pijn die ik voel in mijn rechte lies.
Wat voortkomt uit de zwelling van mijn Lymfen.
Moet ik me zorgen gaan maken?
Alvast bedankt

do 04-02-2010 02:56
Profiel E-mail
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Bericht Re: Lieve allemaal
Hoi Claire,

nou ik heb sinds 2001 herpes en herken jouw verhaal wel. Stress, warm weer en menstruatie zijn de boosdoeners bij mij voor een aanval. Zorgen maken hoeft niet, maar wel enorm goed voor jezelf zorgen! Veel fruit, groente et cetera. Ik denk idd dat je lichaam aan het virus moet wennen, maar voor je eigen gemak mag je best een beetje helpen dmv medicatie. Het is al erg genoeg dat je het hebt, dus jezelf nog meer kwellen lijkt me niet noodzakelijk. Wat jij?

Eef

vr 19-02-2010 15:38
Profiel E-mail
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]