|
|
|
|
|
Het is nu vr 10-09-2010 05:11
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
melinda
Nieuwe bezoeker
|
 Hoi..
Hoi,ik ben Melinda,dat is niet mijn echte naam omdat niemand weet dat ik herpes heb,ik schaam me er erg voor en durf het aan niemand kwijt,hoop op deze manier ook een beetje me verhaal kwijt te kunnen.. Ik ben 23 jaar en weet het ongeveer sinds anderhalf jaar. Onveilige sex heb ik nooit gehad,heb het naar mijn denken via orale sex gekregen. Heb gelukkig geen last van blaasjes heel af en toe een kleintje,heeft iemand een aanrader voor zalf?? De eerste keer was het heel erg,hoop nooit meer zoiets mee te maken. Hoop op een eventuele reactie terug..
|
| vr 26-02-2010 16:54 |
|
 |
|
Flower
Trouw lid
|
 Re: Hoi..
Hoi, Het is erg vervelend dat je het aan niemand kwijt kan, omdat ik met mn moeder naar de dokter ging wist ze het gelijk en uiteindelijk mn zussen ook enzo. Het is wel iets intiems maar daarentegen vind ik wel dat je er open over moet kunnen zijn omdat zoveel mensen het hebben. Mijn advies is daarom ook praat er met iemand over die je vertrouwd en voor een zalf moet je toch echt naar de dokter want ieder lichaam is anders en ik weet niet waar je op dit moment nog last van hebt. Mijn huisarts heeft mij goed kunnen helpen in de tijd van de 1e aanval (rond afgelopen oud en nieuw) en nu nog steeds. Huisartsen weten ook niet alles en door samen te zoeken naar oplossingen krijg je wel de juiste zalf.
Ik hoop dat ik je geholpen heb! Groetjess
|
| do 04-03-2010 15:58 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|