|
|
|
|
|
Het is nu vr 10-09-2010 04:25
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
mariska87
Nieuwe bezoeker
|
 besmetten
Hoi, Ik heb sinds 2008 HG. Nu is de eerste keer dat ik een aanval heb, niet eens heel heftig. Dokter gebeld en die wilde me niks geven. Ze zegt dat het enige wat ze zou kunnen geven een pijnstillende creme is.
Nu vraag ik me even af (mijn vriend weet het niet) kan ik mijn vriend ook besmetten terwijl ik zelf geen last heb?
|
| do 04-03-2010 20:30 |
|
 |
|
honeybeetje
Nieuw lid
|
 Re: besmetten
Ze geven in principe alleen medicatie bij de echte eerste aanval (bij besmetting). Als ze deze namelijk op tijd kunnen temperen, zal het verdere verloop misschien niet zo heftig zijn... Het enige wat ze inderdaad bij volgende aanvallen nog voor kunnen schrijven is zalf of creme. Als kun je zelf ook zinkzalf halen bij de drogist of apotheek...
Mijn huisarts gaf aan dat als je geen klachten hebt, en je herpes dus in 'sluimer' zit, je niet besmettelijk bent. Maar de aanvallen zijn bij iedereen anders, dus dat moet je voor jezelf bekijken. Ook is bescherming van een condoom niet voldoende om het niet over te brengen, het verkleint alleen de kans...
Liefs Wendy
|
| vr 05-03-2010 21:35 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|