Het is nu do 09-09-2010 06:18

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Vragen en nog eens vragen 
Auteur Bericht
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Bericht Vragen en nog eens vragen
Hoi mensen,
Ik kom hier terecht omdat ik aanneem dat hier mensen met ervaring mij kunnen helpen.
Ik heb afgelopen dinsdag bij wakker worden maar liefst 4 blaartjes op mijn lip ontdekt.
Ik was naar t strand geweest de maandag en was heel erg verbrand en nam dus aan dat mijn lip dan zo verbrand was dat er brandblaartjes op mijn lip zaten.
De woensdag heb ik met mijn vriendin een romantische en ja geile avond gehad. Nu vandaag hebben we vastgesteld dat zij waarschijnlijk herpes heeft alles wijst erop blaasjes bij de vagina. Ikzelf heb wel wat jeuk van het scheren en ook wel lichtelijke irritatie maar dat heb ik wel vaker na heftige sex. En jeuk ook wel van het scheren. Nu heeft zij mij gezoend, vervolgens gepijpt en ik op mijn beurt gebeft en daarna hebben we sex gehad.
Achteraf heel stom dat we er niet over nagedacht hadden dat dit kon gebeuren na een relatie van 3 jaar tsjah. Maar nu to the point.
Ik had dus een koortslip geen idee waar die weg komt maar nu heb ik dus (nog) weinig last en geen blaren, zij wel hoe is dat mogelijk? Ook na die woensdag hebben we sex gehad omdat we er gewoonweg niet bij stil stonden.
Krijg ik alsnog herpes nu of kan het zijn dat door de helende koortslip mijn lichaam het niet toe laat?
Is het herpes type 1 of 2 ?
Morgen gaan we in ieder geval naar de huisarts.

zo 25-07-2010 22:42
Profiel E-mail
Trouw lid
Trouw lid

Bericht Re: Vragen en nog eens vragen
Je hebt zelf een koortslip, dat is Type 1. Je hebt daar dus anti-stoffen voor. Je kan dus geen type 1 meer bij je geslachtsdelen krijgen. Maar pas op! Type 2 kan je nog wel treffen! Als jij je vriendin oraal hebt bevredigt terwijl jij de blaasjes op je lip had, is het heel goed mogelijk dat zij Herpes Type 1 heeft. Een koortslip op een andere plek dus. Handig om even naar de huisarts te gaan.

do 29-07-2010 19:15
Profiel E-mail
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]