Het is nu do 09-09-2010 06:25

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Wel blaasjes, geen verdere klachten? 
Auteur Bericht
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Bericht Wel blaasjes, geen verdere klachten?
Hoi allemaal,
Ik ben een meisje van 18 en heb in de afgelopen tijd met meerdere mannen onveilige seks gehad (ik weet het..ontzettend dom!). Nu heb ik sinds een paar dagen last van blaasjes rond mijn vagina. Het begon met een grote soort van blaar en daarna volgden er meerdere kleine. Nu vermoedde ik gelijk herpes, maar er zitten een paar vreemde dingen aan:
- ik heb verder geen lichamelijke klachten, zoals pijn bij het plassen of gevoelige slijmvliezen of schaamlippen, grieperig gevoel of wat dan ook. Heb alleen weinig eetlust maar daar heb ik wel vaker last van.
- de blaasjes zijn niet voorafgegaan door een branderig gevoel. er zat er opeens 1 en dacht eerst dat het een ingegroeid haartje was of dat het door scheren kwam.
- de blaasjes zitten verspreid over mn vagina tot aan bijna mn navellijn toe. ze zijn niet in groepjes gegroepeerd en zitten ook niet aan de binnenkant van mn schaamlippen. ook zijn ze vrij groot. het zijn er een stuk of 8 en op allen zit er nu een korstje. er heeft ook nooit echt een duidelijk bultje met doorzichtig vocht op gezeten ofzo, maar misschien heb ik dat over het hoofd gezien..

Wie kan mij hierbij helpen?? Is er een mogelijkheid dat het iets anders is dan herpes? Het ziet er meer uit als de waterpokken, maar dan rond mn vagina..

Ik ga over 2 dagen naar de arts, maar ik maak me er heel erg ongerust over..

Alvast ontzettend bedankt!

za 31-07-2010 19:26
Profiel E-mail
Trouw lid
Trouw lid

Bericht Re: Wel blaasjes, geen verdere klachten?
Hii!

Ik kreeg ook van de een op de andere dag bultjes. Ook ik dacht dat het ingegroeide haartjes waren. Ik had er verder niet veel last van, dus ik dacht dat het vanzelf wel weg zou gaan. Toch werden het er steeds meer, het Andes gebergte was er niets bij op een gegeven moment.
Naar de huisarts geweest en die wist het meteen: Herpes. Een kuur van 10 dagen mee gekregen. De dag erna waren het blaasjes met vocht en ik had rare afscheiding. Ook veel last en pijn. Ik bedacht me ook dat ik de dagen voordat ik naar de huisarts ging lichte verhoging had.
Ga toch maar naar de doktor. Je weet het nooit zeker!
Succes en laten we hopen dat er niets is!

za 31-07-2010 19:30
Profiel E-mail
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Bericht Re: Wel blaasjes, geen verdere klachten?
Bedankt voor je reactie shawty! Ik ben naar de huisarts geweest, heb een soa-test laten doen en de uitslag was negatief! Het is waarschijnlijk een vorm van krentenbaard. Waarschijnlijk is er een wondje ontstaan met scheren waar een lichaamseigen bacterie in is gaan zitten. Vervolgens is dat zich gaan uitbreiden. Nu heb ik een antibioticakuur van een week en als het goed is, is het dan weg! Ik kan mijn geluk niet op! Ik wil dus wel even meegeven aan mensen die herpes vermoeden dat het niet altijd herpes hoeft te zijn!

vr 13-08-2010 17:19
Profiel E-mail
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]